برای ساختن کیف پول بیت کوین یا اتریوم در بلاک چین کافی‌ است چند مرحله ساده را طبق راهنمای موجود در این مقاله، پشت سر بگذارید و در عرض چند دقیقه، کیف پول بیت کوین یا اتریوم در بلاک چین را آماده کنید.

 ساخت حساب کاربری در بلاک چین

برای ساختن حساب کاربری در بلاک چین، کافی‌ است به آدرس Blockchain.info بروید و در منوی بالای وب‌سایت، روی گزینه Wallet کلیک کنید و از آنجا گزینه Sign Up را انتخاب کنید، یا از همان صفحه اصلی، از سمت راست صفحه روی گزینه Get a free Wallet کلیک کنید و کیف پول خود را ایجاد کنید.

ساختن کاربری بلاک چین

مقاله‌های مرتبط:

برای ورود به محیط کاربری بلاک چین لازم است که ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید. ثبت نام شما در این سایت، به معنی ایجاد کیف پول جدید است. برای این کار تنها کافی است با وارد کردن آدرس ایمیل معتبر، کلمه عبور دلخواه و قبول قوانین استفاده از سایت، ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. پس از انجام ثبت نام یک Wallet ID به شما تعلق می‌گیرد و وارد محیط کاربری کیف پول اتریوم و بیت کوین خود در بلاک چین می‌شوید. ID که به محض ورود شما در محیط کاربری به شما نمایش داده می‌شود، یک نام یکتا است و ID Wallet نام دارد. ID Wallet کلمه شناسایی منحصر به فردی است که با کلید عمومی و کلید مخفی متفاوت است. این شناسه تنها برای ورودهای بعدی به کیف پول شما اعتبار دارد و نباید برای انجام نقل و انتقال بیت کوین آن را در اختیار فرد فرستنده قرار بدهید. برای دریافت بیت کوین و اتریوم باید آدرس بیت کوین که از داخل کیف پول شما در دسترس قرار دارد را در اختیار افراد قرار بدهید.

ثبت نام بلاک چین

آشنایی با محیط داشبورد بلاک چین

پس از اولین ورود به حساب کاربری خود در داشبود بلاک چین، با صفحه‌ای ساده و در عین حال آراسته مواجه می‌شوید که نمای کلی از کیف پول بیت کوین و اتریوم و اخیرا بیت کوین کش شما در بلاک چین است. در بالای سمت راست این صفحه مشاهده می‌کنید که میزان موجودی ارزهای دیجیتال شما در آن نشان داده می‌شود. طبیعتا این مقدار با اولین ورود، برای تمام ارزهای دیجیتال، معادل صفر خواهد بود. شما باید با خرید بیت کوین یا خرید اتریوم، این مقدار را افزایش دهید.

در منوی سمت چپ داشبورد کیف پول در بلاک چین، ۶ امکان برای شما فراهم شده است. از منوی transactions می‌توانید گزارش ارسال و دریافت بیت کوین‌های خود را مشاهده کنید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از بخش Security، حتما ایمنی کیف پول بلاک چین خود را تا حد امکان افزایش دهید.

داشبورد بلاک چین

برای ایمن کردن حساب کاربری بلاک‌ چین راه حل‌های زیاد و جالبی ارائه شده است که از چهارمین گزینه منوی سمت چپ داشبورد در دسترس است. همچنین از منوی تنظیمات، می‌توانید ID Wallet خود را مشاهده کنید و کیف پول بیت کوین موبایلی بلاک چین خود را برای اندروید و iOS دانلود کرده و به حساب کیف پول آنلاین خود متصل کنید. این کیف پول در حقیقت، کیف پول موبایل جداگانه نیست و موجودی بیت کوین و گزارش تراکنش‌های شما در تمام نسخه‌های کیف پول بیت کوین در بلاک چین یکسان است.

نحوه دریافت بیت کوین در کیف پول بلاک چین

برای اینکه بتوانید در کیف پول خود ارزهای دیجیتال دریافت کنید، باید از گزینه Recieve که در قسمت بالا، سمت چپ محیط کیف پول شما قرار دارد، استفاده کنید. با کلیک کردن روی این دکمه یک پنجره مانند شکل زیر برای شما باز می‌شود که آدرس منحصر به فرد انتقال بیت کوین، اتریوم یا بیت کوین کش از آن قابل دریافت است.

آدرس بیت کوین

برای خرید بیت کوین یا خرید اتریوم از پیمنت۲۴، شما باید این آدرس را در هنگام ثبت سفارش، وارد کنید تا همکاران ما بتوانند بیت کوین یا اتریوم را به حساب شما واریز کنند.

برای خرید اتریوم هم شما می‌توانید از همین پنجره استفاده کرده و گزینه را از Bitcoin به Ethereum تغییر دهید تا همکاران ما بتوانند به حساب کیف پول اتریوم شما در بلاک چین، واریز داشته باشند. همچنین شما می‌توانید در صورت تماسل به دریافت بیت کوین کش به حساب کیف پول خود در بلاک چین، آدرس بیت کوین کش خود را در اختیار افراد قرار بدهید.

ارسال بیت کوین و اتریوم از کیف پول بلاک چین

شاید بخواهید برای فردی مقداری بیت کوین یا اتریوم ارسال کنید. برای این کار تنها کافی است به جای گزینه Recieve، گزینه Send که در کنار آن قرار دارد را انتخاب کرده و پس از آن آدرس بیت کوین یا اتریوم فرد گیرنده را در کادر مخصوص وارد کنید.

منبع : 

payment24.ir